page_banner

nutizie

Rivista maravigliosa di a mostra |JinshaGu Liquor 2021 Tianjin Autumn Sugar Exhibition hè ghjunta à una cunclusione successu!

Wonderful review of the exhibition
 

A salsa è u licore sò in un ventu forte, è i partenarii vanu inseme.Da u 14 à u 21 d'ottobre di u 2021, u Tianjin Autumn Sugar Club of Sands gu liquor hè ghjuntu à una cunclusione riescita.

Ch'ella sia l'esposizione tematica di u core di salsa è licoru cù u so aroma fragrante, o diversi fori tematichi riuniti da l'elite, cù a so eccellente qualità di u produttu è un eccellente rendimentu cumpletu, u licoru Jinshagu hà ancu stunatu u zuccheru di vaghjimu cù l'apparizione di un scuru. cavallu, chì mostra a so forza forte, hà attiratu l'attenzione generale.

Wonderful review of the exhibition-2
Wonderful review of the exhibition-3

Duranti u zuccheru di u vaghjimu di questu annu, più di 3 500 cumpagnie anu participatu à a mostra, cù una superficia di mostra tutale di 200 000 metri quadrati, battendu u record storicu di a fiera di u zuccheru è u licoru di u vaghjimu.L'esposizione tematica di u cori di salsa è licore tenuta à u stessu tempu era ancu senza precedente.

Un tali avvenimentu di l'industria, cum'è u cavallu scuru di l'industria chì hà attiratu assai l'attenzione in l'ultimi anni, u licore Jinshagu hà stallatu duie sale di mostra in l'Hotel Renaissance Tianjin è u Centru Naziunale di Cunvenzione è Exhibition (Tianjin) Hall 12.

A serie gu, a serie di liquori Shenchudou, a serie Chronicle è a serie Diamond Star sò tutte svelate per i venditori è i cunsumatori per tastà è sperimentà, mostrendu u stilu di licoru seculu è a fonte di salsa molle.

Wonderful review of the exhibition-4
Wonderful review of the exhibition-5

Scattering hè un celu stellatu, cullizzioni hè una bola di focu.

I venditori sò partenarii strategichi indispensabili in u viaghju di decine di miliardi di JinshaGu Liquor.

Per ringrazià i distributori per u so sustegnu, durante u zuccheru di u vaghjimu di questu annu, JinshaGu Liquor hà tenutu una grande cena di apprezzazione di distributori.Parechji dirigenti di l'industria, amichi di media è partenarii si sò riuniti cù i nostri rapprisentanti di distributori per discutiri l'industria.

Situazione, degustazione di liquori geniali.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021