page_banner

nutizie

Andate direttamente à a Cerimonia di Premiazione di Panama JinshaGu Liquor hà vintu u Gran Premiu!

U 1 di dicembre di u 2021, a 106th American Panama Pacific World Expo Awards (Cina) hè stata tenuta in Haikou, Hainan.Cum'è una marca premiata d'oru premium, u licore Jinshagu hè statu invitatu à participà à questu avvenimentu.U direttore generale di Zhongtai, u Signore Su Hongshan, rapprisintò Jinsha U licore gu hà ricevutu a medaglia è hà datu un discorsu d'accettazione.

L'ingenuità hè tramandata, è a fragranza di a salsa cinese hà cunquistatu una volta u mondu

Dapoi u 1915, l'Esposizione Universale (Internazionale) di Panama hè stata tenuta per 106 volte consecutivi.Hè urigginatu da i Stati Uniti, ma ùn appartene micca à i Stati Uniti, ma u mondu.Hè chjamatu "unu di i trè premii internaziunali maiò" da i media cinesi è stranieri (Oscars in cultura è arte, Premiu Nobel in Scienze Suciali è Naturali, Premiu Panamà in Business è Industria).

Per più di 100 anni, Panamà hà una reputazione infallibile è hè stata largamente ricunnisciuta da i paesi, tutti i strati di a vita è e classi suciali.Hè un avvenimentu di mostra di produttu è premiazione di fama mondiale.Marchi d'alta qualità da u mondu sanu sò apparsu quì per dì à u mondu e so storii è dimustrà diverse Patrimoniu culturale hà purtatu parechje sorprese à u mondu.(Cliccate per leghje "Golden Sands gu liquor Create Brilliant Again, Won the "Special Gold Award" à l'Expo Mondiale di Panama!" Per sapè più nantu à a storia di u Panama Gold Award ~)

微信图片_20211203143725
微信图片_20211203143838

Più di centu anni fà, quandu a prima Esposizione Universale di Panama Pacificu hè stata tenuta, a Cina era in un periodu di difficultà finanziarie è turbulenza pulitica sottu u regnu di i signori di guerra di Beiyang.Tuttavia, sta mostra era sempre assai apprezzata cum'è una opportunità per mustrà a Cina à u mondu.

Da una banda, u guvernu di Pechino hà mandatu persunale per preparà a custruzzione di u padiglione di u guvernu.Per d 'altra banda, hà sceltu una quantità di prudutti eccezziunale basatu annantu à l'esposizione lucale, è infine hà urganizatu più di 100 000 mostre per participà in i Stati Uniti.

Per a China antica arretrata è bluccata, l'Expo di Panama di quellu annu ùn era micca solu una bona opportunità per u guvernu à l'epica per vede una nova maghjina naziunale è prumove u cummerciu, ma ancu u principiu di parechji prudutti chinesi per andà in l'esteru è vince u mondu. reputazione.Hè stata largamente diffusa.A storia di u Maotai Panama Gold Award vene da questu.

Centu anni dopu, avemu digià andatu fora di u ritardu è a vergogna di l'annu è diventate un paese riccu, putente è pacificu.I nostri prudutti ponu cunfidenza mostranu nantu à a scena mundiale è cumpete cù parechji culleghi.

Hè impussibile di pruvà se u gustu di soia di Moutai hà sopra à cunquistà l'audienza.Ma oghje, à u principiu di u seculu, Shen Chu, cù u spiritu di u celu è di a terra da l'altitudine di Chishui, hà cunquistatu u mondu cun un gustu unicu di salsa molle, hà dimustratu a bellezza di a salsa cinese è u vinu, è hà vintu u ricunniscenza unanimu. di i ghjudici hà vintu u "Special Gold Award".

Questa hè a gloria di u licore Jinshagu à u principiu di u seculu, è hè ancu a gloria di u licore cinese.

微信图片_20211203143843

Tempu di Postu: Dec-01-2021